Alice的兔子

以最瑰丽的想象生活!

Flesh and Bones - Scott Orr

小豆之家:

I don't know what's like to be loved
不知道被爱是一种怎样的感觉
But I am loved
但我已沉浸其中
I don't know what's like to be lost
不知道什么是迷失
But I am lost
但我已渐渐迷失
And I just start to live without think that I'm dying
而我开始尝试不再生活在渐渐老去的忧虑下
Bones of my bones
我的爱人

And flesh of my flesh
我的骨肉
Move a little closer
再靠近我一点
And I'll do rest
我方且可以安息

I don't know what's like to sing
不知道歌唱是一种怎样的感觉
But I'm about to begin
但我正要开始尝试
I don't know were on love we are
不知道我们是否曾相爱
But I know that we are
但我知道我们已无法自拔
And I just start to live without think that I'm dying
而我开始尝试不再生活在渐渐老去的忧虑下
Bones of my bones
骨肉之躯
And flesh of my flesh
相濡以沫
Move a little closer
再靠近我一点
And I'll do rest
我方且可以安息
Oh~ I lost inside this river
我已迷失在这河流之中
Some river stay can be
不愿离去
And would you jump into this river
你是否愿意与我一同
Some river with me
坠入这爱河之中
I never been any wealth than where I am now
我从未如我现在这般富有
I don't know what's like to be lost
不知道何谓迷失
But I do now
但我现在已感悟
And I just start to live without think that I'm dying
而我开始尝试不再生活在渐渐老去的忧虑下
Bones of my bones
我的爱人
And flesh of my flesh
我的骨肉
Move a little closer
我的骨肉
And I'll do rest
我方能安息
Bones of my bones
骨肉之躯
And flesh of my flesh
至亲之人
Move a little closer
再靠近我一点
And I'll do rest
我方能安息
Oh I'll do rest
方能就此长眠

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(8)

©Alice的兔子 | Powered by LOFTER